wtorek, 14 września 2010

Kilka podstawowych pytań

Witam wszystkich którzy zbłądzili pod moją internetową strzechę i zechcieli zawitać w moje wirtualne progi. Zaglądając na różne blogi których nie brak w sieci, każdy odwiedzający próbuje się zorientować gdzie się znalazł i czego może się spodziewać po takiej wizycie. Próbując ułatwić orientację odwiedzającym to miejsce, spróbuję udzielić odpowiedzi na kilka nasuwających się pytań.

Kim jest autorka? 
Mam na imię Ewa, wśród bliskich zwana Wunią i stąd mój nick na tym blogu. Jestem kobietą w tzw średnim wieku (cokolwiek to oznacza), starającą się optymistycznie spoglądać na świat i walczyć z przeciwnościami losu. Jestem zmienna jak każda prawdziwa kobieta, więc pewnie zobaczycie we mnie zarówno odrobinę diabła jak i anioła.
 
Dlaczego „Myśli leniwe”? 
Nazwa tego bloga jest raczej przekorna, bo zaczynam go pisać aby swoje myśli uporządkować gdy za szybko przepływają przez moją głowę, niektóre ocalić od zapomnienia, innych pozbyć się z pamięci na zawsze. Więc czy te myśli można nazwać leniwymi?
 
Dla kogo ten blog? 
Chcę go pisać głównie dla samej siebie. Mam nadzieję, że przybierze on postać mojego internetowego pamiętnika. Nie będzie to zapewne nic odkrywczego. Blog jak tysiące takich w sieci, opisujący zwykłe życie ale wyjątkowy bo stanowiący cząstkę mnie. Mam nadzieję, że nie braknie mi samozaparcia aby być konsekwentną w jego tworzeniu.

O czym będzie ten blog? 
Trudno odpowiedzieć na to pytanie, bo trudno przewidzieć jak potoczy się życie. Ten blog będzie o życiu. O moim życiu, o życiu moich bliskich. O tym co mnie cieszy, smuci, co pobudza mnie do refleksji i daje impuls do działania.
 
Drogi Internetowy Wędrowcze jeśli w swoich wirtualnych wędrówkach odwiedzisz mój blogowy zakątek, zatrzymasz się tu chwilkę lub zostaniesz ze mną na dłużej będzie mi ogromnie miło Cię gościć.


2 komentarze: