środa, 24 sierpnia 2011

Już wakacyjne

Zmotywowana, postanowiłam jeszcze czymś się z Wami podzielić przed wyjazdem. Będzie to ulubiona ostatnio przeze mnie forma graficzna - kolaż fotograficzny. Muszę się przyznać, że już kilka udało mi się popełnić. Trochę cierpliwości, trochę zabawy a jaki efekt. Zresztą po co dużo mówić sami zobaczcie.
     Jak mówią słowa znanej mi z dzieciństwa bajki..."chcecie wierzcie, lub nie wierzcie, myślcie sobie jak tam chcecie. A ja przecie Wam powiadam krasnoludki są na świecie". Jak widać są, zamieszkały we Wrocławiu i rozbiegły się po całym mieście. Towarzyszą mieszkańcom w każdej życiowej sytuacji i są turystyczną wizytówką i atrakcją Wrocławia. Kto ma ochotę na bliższe poznanie wrocławskich krasnali, a nie ma okazji pojechać do stolicy Dolnego Śląska, może się dowiedzieć o nich więcej tu:  www.krasnale.pl . Miłej lektury, a ja już naprawdę zmykam zapełniać moją wciąż pustą walizkę.

2 komentarze:

  1. Spodobała mi się ta "całuśna para" . Ale wszystkie są urocze . Sporo ich po Wrocławiu biega .

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta całuśna para stoi sobie w Urzędzie Stanu Cywilnego. Pewnie przynosi szczęście nowożeńcom.

    OdpowiedzUsuń